دانلود کتاب، اطلس، پروتکل، هندبوک، مقاله فارسی/ پزشکی، بیولوژی، کشاورزی و...

  • geneprotocols@gmail.com

دانلود کتابهای پزشکی، ژنتیک، بیولوژی | قدرت گرفته از بیان

آشنایی مقدماتی با شبکه های عصبی مصنوعی

آشنایی مقدماتی با شبکه های عصبی مصنوعی

همه دسته بندی های سایت

یک شبکه عصبی مصنوعی  (Artificial Neural Network (ANN))ایده ای برای پردازش اطلاعات است که از سیستم عصبی زیستی الهام گرفته شده و مانند مغز به پردازش اطلاعات می پردازد. عنصر کلیدی این ایده، ساختار جدید سیستم پردازش اطلاعات است. این سیستم از شمار زیادی عناصر پردازشی فوق العاده بهم پیوسته تشکیل شده  (neurons)که برای حل یک مسأله با هم هماهنگ عمل می کند، و قادر به انجام انبوهی از محاسبات موازی جهت پردازش داده ها می باشد.
شبکه ها ی عصبی، با قابلیت قابل توجه آنها در استنتاج معانی از داده های پیچیده یا مبهم، میتواند برای استخراج الگوها و شناسا یی روشها یی که آگاهی از آنها برا ی انسان و دیگر تکنیک ها ی کامپیوتری بسیار پیچیده و دشوار است به کار گرفته شود . یک شبکه عصبی تربیت یافته می تواند به عنوان یک متخصص در مقوله اطلاعاتی که برای تجزیه تحلیل به آن داده شده به حساب آید. در اینجا آشنایی با شبکه های عصبی مصنوعی در قالب یک فایل قابل دانلود ارائه می گردد
.

 

 


عنوان: آشنایی مقدماتی با شبکه های عصبی مصنوعی

نام فایل: Neural-Networks--www.genetica.ir.pdf

ایجاد کننده: امید صیادی

زبان: فارسی

فرمت: pdf

حجم فایل: 321 کیلوبایت

تمامی درگاه های پرداخت ژنـ پروتکل توسط شرکت دانش بنیان نکست پی پشتیبانی می شود. نکست پی دارای مجوز رسمی پرداختیاری به شماره 1971/ص/98 ، از شرکت شاپرک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد در حوزه (متمرکزکنندگان پرداخت) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.

لطفاً با ارسال نظرات و پیشنهادات خود، ما را یاری کنید
    تمامی نظرات و پیشنهادات شما توسط مدیران و مسئول سایت بررسی و رسیدگی می شوند. بسیاری از اصلاحات انجام شده در سایت طبق نظرات و پیشنهادات شما مخاطبان عزیز صورت گرفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">