دانلود کتاب، اطلس، پروتکل، هندبوک، مقاله فارسی/ پزشکی، بیولوژی، کشاورزی و...

  • geneprotocols@gmail.com

دانلود کتابهای پزشکی، ژنتیک، بیولوژی | قدرت گرفته از بیان

اصول و کلیات روش Real Time PCR

اصول و کلیات روش Real Time PCR

همه دسته بندی های سایت

روش Real Time PCR انقلابی را در راه تشخیص مولکولی در آزمایشگاههای تشخیص بالینی باز کرده است. ایده اولیه این روش، ابتدا توسط Higuchi و همکارانش ارائه شد که به مفهوم مشاهده لحظه به لحظه واکنش براساس میزان فلورسانت ساطع شده از واکنش و مشاهده و ثبت آن در یک Detector میباشد. از آنجایی که اسید نوکلئیک تکثیر یافته و مراحل تشخیص در یک محیط بسته انجام میشود، ریسک آلودگی به محیط و واکنشهای بعدی را به طور قابل ملاحظه نسبت به روشهای کلاسیک و معمولی PCRکاهش میدهد. سرعت در انجام آزمایش، حذف مرحله ردیابی محصول پس از ،PCRمشاهده لحظه به لحظه واکنش و قطع آن در هر زمان، حساسیت و اختصاصیت بالا و انجام واکنش کمی و به دست آوردن میزان دقیق ژنوم و الگوی اولیه در روش Real Time PCRباعث تحول عظیم در تشخیص مولکولی میکروارگانیسم ها، بررسی بیان ژنها، ارزیابی درمان، تشخیص موتاسیون ها، افتراق آللی و بسیاری از کاربردهای دیگر شده است. به واسطه طراحی متفاوت که در انواع پروتکلهای Real-Timeملاحظه میگردد، در این مطالعه سعی شده با بررسی انواع روشهای نشانه گذاری، روشهای انجام، محاسبه و همچنین نقش و کاربرد کنترل داخلی مورد بحث قرار گیرد.

 

 


عنوان: اصول و کلیات روش Real Time PCR

نام فایل: Real-Time-PCR-overview-www.genetica.ir.pdf

ایجاد کننده: امیر سهرابی و مسعود حاجیها

زبان: فارسی

فرمت: pdf

حجم فایل: 462 کیلوبایت

تمامی درگاه های پرداخت ژنـ پروتکل توسط شرکت دانش بنیان نکست پی پشتیبانی می شود. نکست پی دارای مجوز رسمی پرداختیاری به شماره 1971/ص/98 ، از شرکت شاپرک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد در حوزه (متمرکزکنندگان پرداخت) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.

لطفاً با ارسال نظرات و پیشنهادات خود، ما را یاری کنید
    تمامی نظرات و پیشنهادات شما توسط مدیران و مسئول سایت بررسی و رسیدگی می شوند. بسیاری از اصلاحات انجام شده در سایت طبق نظرات و پیشنهادات شما مخاطبان عزیز صورت گرفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">