دانلود کتاب، اطلس، پروتکل، هندبوک، مقاله فارسی/ پزشکی، بیولوژی، کشاورزی و...

  • geneprotocols@gmail.com

دانلود کتابهای پزشکی، ژنتیک، بیولوژی | قدرت گرفته از بیان

الکتروفورز افقی پلی اکریل آمید با استفاده از چاهک های ژل آگارز

الکتروفورز افقی پلی اکریل آمید با استفاده از چاهک های ژل آگارز

همه دسته بندی های سایت

الکتروفورز افقی ژل آگارز، یکی از ابزارهای پایه در زیست شناسی مولکولی است. این روش آسان و سریع بوده، استفاده از آن نیاز به مهارت زیادی ندارد. یکی از معایب ژل آگارز این است که جداسازی قطعات کوچک DNA با تفاوت های ناچیز در حد چند جفت باز و همچنین تفکیک قطعات کوچک مولکولهای DNA و پروتئین در این ژل به خوبی امکان پذیر نیست که به طور متداول در این موارد از ژل پلی اکریل آمید استفاده می شود. الکتروفورز عمودی ژل پلی اکریل آمید علی رغم مزایایی که دارد، روشی پیچیده، گران و زمان بر می باشد. اخیراً روشی برای الکتروفورز ژل پلی اکریل آمید به صورت افقی معرفی شده است که ضمن داشتن مزایا نسبت به روش عمودی، نیازمند ساخت دستگاهی جدید جهت انجام عمل الکتروفورز می باشد. این روش در مقاله ای توسط محمدحسین صفری و اصغر میرزایی اصل توضیح داده شده که فایل پی دی اف آن در اینجا قابل دانلود است.

عنوان: الکتروفورز افقی پلی اکریل آمید با استفاده از چاهک های ژل آگارز
نام فایل: PAA-Vertical-Electrophoresis-www.geneprotocols.ir.pdf
ایجاد کننده: محمدحسین صفری و اصغر میرزایی اصل
زبان: فارسی
سال انتشار: 1394
نوع سند: پروتکل آزمایشگاهی
فرمت: pdf
حجم فایل: 243 کیلوبایت
قیمت: 100000 ریال (ده هزار تومان)

تمامی درگاه های پرداخت ژنـ پروتکل توسط شرکت دانش بنیان نکست پی پشتیبانی می شود. نکست پی دارای مجوز رسمی پرداختیاری به شماره 1971/ص/98 ، از شرکت شاپرک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد در حوزه (متمرکزکنندگان پرداخت) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.

لطفاً با ارسال نظرات و پیشنهادات خود، ما را یاری کنید
    تمامی نظرات و پیشنهادات شما توسط مدیران و مسئول سایت بررسی و رسیدگی می شوند. بسیاری از اصلاحات انجام شده در سایت طبق نظرات و پیشنهادات شما مخاطبان عزیز صورت گرفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">