دانلود کتاب، اطلس، پروتکل، هندبوک، مقاله فارسی/ پزشکی، بیولوژی، کشاورزی و...

  • geneprotocols@gmail.com

دانلود کتابهای پزشکی، ژنتیک، بیولوژی | قدرت گرفته از بیان

دانلود فایل Word کتاب مزرعه حیوانات بافرمت doc

دانلود فایل Word کتاب مزرعه حیوانات بافرمت doc

همه دسته بندی های سایت

دانلود فایل Word کتاب مزرعه حیوانات بافرمت doc

مزرعه حیوانات یا قلعه حیوانات یکی از آثار جورج اورول نویسنده انگلیسی قرن بیستم است. این کتاب داستان گروهی از حیوانات را روایت می کند که به امید زندگی بهتر علیه مالکین مزرعه خود که انسانها هستند دست به شورش زده و آنان را از مزرعه به بیرون می رانند. سپس تحت مدیریت خوکها همه امور مزرعه را به دست می گیرند. خوک ها قوانینی وضع می کنند و از برابری بین حیوانات و دشمنی انسان ها دم میزنند. اما پس از مدتی همه چیز تغییر میکند و اوضاع بدتر از قبل می شود...

فایل متن قابل ویرایش (فایل Word) این کتاب به طور کامل و به زبان فارسی در این پست برای دانلود قرار گرفته است. این فایل با فرمت .doc به منظور استفاده همه مخاطبین تهیه شده و متن آ از نظر املایی و دستوری مورد اصلاح و بازبینی قرار گرفته است.



مشخصات فایل

عنوان:

دانلود فایل Word کتاب مزرعه حیوانات بافرمت doc

نام فایل: 202101-www.geneprotocols.ir-All Book-Animal Farm.doc
ایجاد کننده: ژن پروتکل
زبان: فارسی
سال انتشار: 1400
نوع سند: فایل Word
فرمت: doc
حجم فایل: 99 کیلوبایت
تعداد صفحات: 100

پرداخت و دانلود از طریق لینک زیر





تمامی درگاه های پرداخت ژنـ پروتکل توسط شرکت دانش بنیان نکست پی پشتیبانی می شود. نکست پی دارای مجوز رسمی پرداختیاری به شماره 1971/ص/98 ، از شرکت شاپرک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد در حوزه (متمرکزکنندگان پرداخت) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.

لطفاً با ارسال نظرات و پیشنهادات خود، ما را یاری کنید
    تمامی نظرات و پیشنهادات شما توسط مدیران و مسئول سایت بررسی و رسیدگی می شوند. بسیاری از اصلاحات انجام شده در سایت طبق نظرات و پیشنهادات شما مخاطبان عزیز صورت گرفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">