-
قابل دانلود از سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
فهرست مطالب: Part I Academic Medicine as a Complex System1 Introduction: Inside What?...... . . . . . . . 3 2 The Ecosystem of Academic Medicine and Academic Health Centers..........7 3 The Tripartite Mission of Academic Medicine.... . 15 4 The (Not So) Hidden Objective: The Pursuit of Prestige.. . 23 Part II Academic Duties 5 Prelude and Introduction to the Section..... . . . . . 33 6 To Teach.......... . . . . . 37 Find and Express Joy in Teaching....... . . 39 Respect Learners as Partners in the Educational Experience.. 40 Demonstrate Humility Through a Continuous Quest to Improve My Teaching: Seek Feedback from Learners and Others... . . 41 Remain Flexible to My Learner’s Needs by Creating a Safe and Interactive Learning Environment.....42 Instill Curiosity and Passion for the Topics I Teach.. . . . . . . . 44 Acknowledge Both the Teachers and Learners Who Contributed to My Ability to Be a Teacher....... . . . . . 44 Remain Mindful of the Privilege of My Position as a Teacher. . . . . . . . 45 Actively Engage to Support the learning organization Enterprise . . . . . 47 Maintain Humanism in Teaching as in the Rest of My Professional Life........ . 47 7 To Mentor.......... . . . 51 8 To Serve.......... . . . . . 59 9 To Discover.......... . . 65 10 To Publish.......... . . . 71 11 To Tell the Truth........ . . . . . . . 81 12 To Reach Beyond the Walls...... . . . . . . . 87 13 To Change.......... . . . 95 Part III Facets of Academic Life 14 Introduction to the Section....... . . . . . . . 101 15 Academic Systems-Based Practice: The Knack and How to Get It........ . . . . . . 103 16 Reputation and Connections...... . . . . . . 115 17 Promotion and Tenure (or not)...... . . . . 125 18 Rejection.......... . . . . 135 19 The Imposter Syndrome......... 145 20 Burnout.......... . . . . . 153 21 Interprofessional Practice and Education.... . . . . 159 22 Collaboration: From Scholarly Collaboration to Peer Mentoring to Friendship........ 167 23 Frustrations Part 1: Why Is It So Difficult to Improve Quality of Health Care?........ . 171 24 Frustrations Part 2: Tales of Bureaucracy—Rule by Desks.179 Apparent Serious Non-compliance....... . 183 25 Moving (or at Least Thinking About It).... . . . . . . 189 26 Another Perspective by Mamta K. Singh with an Introduction by David C. Aron....... . 193 Introduction........... . 193 Women in Academic Medicine by Mamta K. Singh, MD, MS . . . . . . . 194 Glass Ceilings and Leaky Pipes...... . . . . 194 The Tenure Clock........ . . . . . . 198 Networking and Sponsorship...... . . . . . . 199 Imposter vs. Invisible Syndrome...... . . . 199 Calling All System Thinkers....... . . . . . . 201 Summary........... . . . 203 References........... . . 204 Part IV Final Thoughts 27 Word of Wisdom?........ . . . . . . 209 Index............. . . 219 |
|
فهرست به فارسی (ترجمه ماشینی): بخش اول پزشکی دانشگاهی به عنوان یک سیستم پیچیده1 مقدمه: درون چه؟...... . . . . . . . 3 2 اکوسیستم پزشکی دانشگاهی و مراکز سلامت دانشگاهی..........7 3 ماموریت سه جانبه پزشکی دانشگاهی.... . 15 4 هدف (نه چندان) پنهان: تعقیب پرستیژ.. . 23 بخش دوم وظایف دانشگاهی 5 پیش درآمد و مقدمه بخش..... . . . . . 33 6 برای آموزش ........... . . . . 37 شادی را در تدریس بیابید و ابراز کنید....... . . 39 به یادگیرندگان به عنوان شریک در تجربه آموزشی احترام بگذارید.. 40 از طریق تلاش مستمر برای بهبود، فروتنی را نشان دهید آموزش من: به دنبال بازخورد از زبان آموزان و دیگران باشید... . . 41 با ایجاد گاوصندوق نسبت به نیازهای یادگیرنده من انعطاف پذیر باشید و محیط یادگیری تعاملی.....42 کنجکاوی و اشتیاق را نسبت به موضوعاتی که تدریس می کنم القا کنید.. . . . . . . . 44 قدردانی از معلمان و یادگیرندگانی که کمک کردند به توانایی من برای معلم بودن....... . . . . . 44 از امتیاز موقعیت من به عنوان یک معلم آگاه باشید. . . . . . . . 45 فعالانه برای حمایت از سازمان یادگیرنده شرکت کنید. . . . . 47 انسان گرایی را در تدریس مانند بقیه زندگی حرفه ای من حفظ کن......... . 47 7 به مربی.......... . . . 51 8 برای خدمت .......... . . . . 59 9 برای کشف........... . 65 10 برای انتشار.......... . . . 71 11 برای گفتن حقیقت......... . . . . . . . 81 12 برای رسیدن به آن سوی دیوارها...... . . . . . . . 87 13 برای تغییر........... . . 95 بخش سوم جنبه های زندگی دانشگاهی 14 مقدمه بخش ....... . . . . . . . 101 15 تمرین مبتنی بر سیستمهای آکادمیک: استعداد و چگونگی به دست آوردن آن......... . . . . . 103 16 شهرت و ارتباطات...... . . . . . . 115 17 ترفیع و تصدی (یا نه)...... . . . . 125 18 رد ........... . . . 135 19 سندرم ایمپوستر......... 145 20 فرسودگی شغلی.......... . . . . 153 21 تمرین و آموزش بین حرفه ای.... . . . . 159 22 همکاری: از همکاری علمی تا راهنمایی همتایان تا دوستی......... 167 23 ناامیدی قسمت 1: چرا بهبود کیفیت مراقبت های بهداشتی بسیار دشوار است؟......... . 171 24 ناامیدی قسمت 2: داستان های بوروکراسی-قاعده توسط میزها.179 عدم انطباق جدی آشکار....... . 183 25 حرکت (یا حداقل فکر کردن به آن)... . . . . . . 189 26 دیدگاه دیگری نوشته مامتا کی سینگ با مقدمه ای از دیوید سی آرون....... . 193 معرفی........... . 193 زنان در پزشکی دانشگاهی نوشته Mamta K. Singh, MD, MS . . . . . . . 194 سقف شیشه ای و لوله های نشتی...... . . . . 194 ساعت تصدی ........ . . . . . . 198 شبکه و حمایت ...... . . . . . . 199 ایمپوستر در مقابل سندرم نامرئی...... . . . 199 فراخوانی همه متفکران سیستم....... . . . . . . 201 خلاصه........... . . . 203 منابع........... . . 204 بخش چهارم اندیشه های نهایی 27 کلام حکمت؟......... . . . . . . 209 فهرست مطالب............. . . 219 |
|
مشخصات فایل |
|
عنوان (Title): | An Insiders Guide to Academic Medicine_ A Clinical Teachers Perspective |
نام فایل (File name): | 1191-www.GeneProtocols.ir-An Insiders Guide to Academic Medicine_ A Clinical Teachers Perspective-Springer (2023).pdf |
عنوان فارسی (Title in Persian): |
راهنمای درونی برای پزشکی دانشگاهی _ دیدگاه اساتید بالینی |
ایجاد کننده: | David C. Aron |
زبان (Language): | انگلیسی English |
سال انتشار: | 2023 |
شابک ISBN: |
ISBN 978-3-031-19534-1 ISBN 978-3-031-19535-8 |
نوع سند (Doc. type): | کتاب |
فرمت (File extention): | |
حجم فایل (File size): | 5.73 مگابایت |
تعداد صفحات (Book length in pages): | 217 |
پس از پرداخت، دانلود فایل آغاز می شود
درباره درگاه پرداخت نکست پی بیشتر بدانید
تمامی درگاه های پرداخت ژنـ پروتکل توسط شرکت دانش بنیان نکست پی پشتیبانی می شود. نکست پی دارای مجوز رسمی پرداختیاری به شماره 1971/ص/98 ، از شرکت شاپرک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد در حوزه (متمرکزکنندگان پرداخت) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.