دانلود کتاب، اطلس، پروتکل، هندبوک، مقاله فارسی/ پزشکی، بیولوژی، کشاورزی و...

  • geneprotocols@gmail.com

دانلود کتابهای پزشکی، ژنتیک، بیولوژی | قدرت گرفته از بیان

راهنمای درونی برای پزشکی دانشگاهی _ دیدگاه اساتید بالینی An Insiders Guide to Academic Medicine_ A Clinical Teachers Perspective

راهنمای درونی برای پزشکی دانشگاهی _ دیدگاه اساتید بالینی An Insiders Guide to Academic Medicine_ A Clinical Teachers Perspective

همه دسته بندی های سایت

 فهرست مطالب:

Part I Academic Medicine as a Complex System
1 Introduction: Inside What?...... . . . . . . . 3
2 The Ecosystem of Academic Medicine and Academic Health Centers..........7
3 The Tripartite Mission of Academic Medicine.... . 15
4 The (Not So) Hidden Objective: The Pursuit of Prestige.. . 23
Part II Academic Duties
5 Prelude and Introduction to the Section..... . . . . . 33
6 To Teach.......... . . . . . 37
Find and Express Joy in Teaching....... . . 39
Respect Learners as Partners in the Educational Experience.. 40
Demonstrate Humility Through a Continuous Quest to Improve
My Teaching: Seek Feedback from Learners and Others... . . 41
Remain Flexible to My Learner’s Needs by Creating a Safe
and Interactive Learning Environment.....42
Instill Curiosity and Passion for the Topics I Teach.. . . . . . . . 44
Acknowledge Both the Teachers and Learners Who Contributed
to My Ability to Be a Teacher....... . . . . . 44
Remain Mindful of the Privilege of My Position as a Teacher. . . . . . . . 45
Actively Engage to Support the learning organization Enterprise . . . . . 47
Maintain Humanism in Teaching as in the Rest of My Professional Life........ . 47
7 To Mentor.......... . . . 51
8 To Serve.......... . . . . . 59
9 To Discover.......... . . 65
10 To Publish.......... . . . 71
11 To Tell the Truth........ . . . . . . . 81
12 To Reach Beyond the Walls...... . . . . . . . 87
13 To Change.......... . . . 95
Part III Facets of Academic Life
14 Introduction to the Section....... . . . . . . . 101
15 Academic Systems-Based Practice: The Knack and How to Get It........ . . . . . . 103
16 Reputation and Connections...... . . . . . . 115
17 Promotion and Tenure (or not)...... . . . . 125
18 Rejection.......... . . . . 135
19 The Imposter Syndrome......... 145
20 Burnout.......... . . . . . 153
21 Interprofessional Practice and Education.... . . . . 159
22 Collaboration: From Scholarly Collaboration to Peer Mentoring to Friendship........ 167
23 Frustrations Part 1: Why Is It So Difficult to Improve Quality of Health Care?........ . 171
24 Frustrations Part 2: Tales of Bureaucracy—Rule by Desks.179
Apparent Serious Non-compliance....... . 183
25 Moving (or at Least Thinking About It).... . . . . . . 189
26 Another Perspective by Mamta K. Singh with an Introduction by David C. Aron....... . 193
Introduction........... . 193
Women in Academic Medicine by Mamta K. Singh, MD, MS . . . . . . . 194
Glass Ceilings and Leaky Pipes...... . . . . 194
The Tenure Clock........ . . . . . . 198
Networking and Sponsorship...... . . . . . . 199
Imposter vs. Invisible Syndrome...... . . . 199
Calling All System Thinkers....... . . . . . . 201
Summary........... . . . 203
References........... . . 204
Part IV Final Thoughts
27 Word of Wisdom?........ . . . . . . 209
Index............. . . 219

     

فهرست به فارسی (ترجمه ماشینی):

بخش اول پزشکی دانشگاهی به عنوان یک سیستم پیچیده
1 مقدمه: درون چه؟...... . . . . . . . 3
2 اکوسیستم پزشکی دانشگاهی و مراکز سلامت دانشگاهی..........7
3 ماموریت سه جانبه پزشکی دانشگاهی.... . 15
4 هدف (نه چندان) پنهان: تعقیب پرستیژ.. . 23
بخش دوم وظایف دانشگاهی
5 پیش درآمد و مقدمه بخش..... . . . . . 33
6 برای آموزش ........... . . . . 37
شادی را در تدریس بیابید و ابراز کنید....... . . 39
به یادگیرندگان به عنوان شریک در تجربه آموزشی احترام بگذارید.. 40
از طریق تلاش مستمر برای بهبود، فروتنی را نشان دهید
آموزش من: به دنبال بازخورد از زبان آموزان و دیگران باشید... . . 41
با ایجاد گاوصندوق نسبت به نیازهای یادگیرنده من انعطاف پذیر باشید
و محیط یادگیری تعاملی.....42
کنجکاوی و اشتیاق را نسبت به موضوعاتی که تدریس می کنم القا کنید.. . . . . . . . 44
قدردانی از معلمان و یادگیرندگانی که کمک کردند
به توانایی من برای معلم بودن....... . . . . . 44
از امتیاز موقعیت من به عنوان یک معلم آگاه باشید. . . . . . . . 45
فعالانه برای حمایت از سازمان یادگیرنده شرکت کنید. . . . . 47
انسان گرایی را در تدریس مانند بقیه زندگی حرفه ای من حفظ کن......... . 47
7 به مربی.......... . . . 51
8 برای خدمت .......... . . . . 59
9 برای کشف........... . 65
10 برای انتشار.......... . . . 71
11 برای گفتن حقیقت......... . . . . . . . 81
12 برای رسیدن به آن سوی دیوارها...... . . . . . . . 87
13 برای تغییر........... . . 95
بخش سوم جنبه های زندگی دانشگاهی
14 مقدمه بخش ....... . . . . . . . 101
15 تمرین مبتنی بر سیستم‌های آکادمیک: استعداد و چگونگی به دست آوردن آن......... . . . . . 103
16 شهرت و ارتباطات...... . . . . . . 115
17 ترفیع و تصدی (یا نه)...... . . . . 125
18 رد ........... . . . 135
19 سندرم ایمپوستر......... 145
20 فرسودگی شغلی.......... . . . . 153
21 تمرین و آموزش بین حرفه ای.... . . . . 159
22 همکاری: از همکاری علمی تا راهنمایی همتایان تا دوستی......... 167
23 ناامیدی قسمت 1: چرا بهبود کیفیت مراقبت های بهداشتی بسیار دشوار است؟......... . 171
24 ناامیدی قسمت 2: داستان های بوروکراسی-قاعده توسط میزها.179
عدم انطباق جدی آشکار....... . 183
25 حرکت (یا حداقل فکر کردن به آن)... . . . . . . 189
26 دیدگاه دیگری نوشته مامتا کی سینگ با مقدمه ای از دیوید سی آرون....... . 193
معرفی........... . 193
زنان در پزشکی دانشگاهی نوشته Mamta K. Singh, MD, MS . . . . . . . 194
سقف شیشه ای و لوله های نشتی...... . . . . 194
ساعت تصدی ........ . . . . . . 198
شبکه و حمایت ...... . . . . . . 199
ایمپوستر در مقابل سندرم نامرئی...... . . . 199
فراخوانی همه متفکران سیستم....... . . . . . . 201
خلاصه........... . . . 203
منابع........... . . 204
بخش چهارم اندیشه های نهایی
27 کلام حکمت؟......... . . . . . . 209
فهرست مطالب............. . . 219



مشخصات فایل

عنوان (Title): An Insiders Guide to Academic Medicine_ A Clinical Teachers Perspective
نام فایل (File name): 1191-www.GeneProtocols.ir-An Insiders Guide to Academic Medicine_ A Clinical Teachers Perspective-Springer (2023).pdf
عنوان فارسی (Title in Persian):

راهنمای درونی برای پزشکی دانشگاهی _ دیدگاه اساتید بالینی

ایجاد کننده: David C. Aron
زبان (Language): انگلیسی English
سال انتشار: 2023
شابک ISBN:

ISBN 978-3-031-19534-1

ISBN 978-3-031-19535-8

نوع سند (Doc. type): کتاب
فرمت (File extention): PDF
حجم فایل (File size): 5.73 مگابایت
تعداد صفحات (Book length in pages): 217

پس از پرداخت، دانلود فایل آغاز می شود

درباره درگاه پرداخت نکست پی بیشتر بدانید

 

تمامی درگاه های پرداخت ژنـ پروتکل توسط شرکت دانش بنیان نکست پی پشتیبانی می شود. نکست پی دارای مجوز رسمی پرداختیاری به شماره 1971/ص/98 ، از شرکت شاپرک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد در حوزه (متمرکزکنندگان پرداخت) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.

لطفاً با ارسال نظرات و پیشنهادات خود، ما را یاری کنید
    تمامی نظرات و پیشنهادات شما توسط مدیران و مسئول سایت بررسی و رسیدگی می شوند. بسیاری از اصلاحات انجام شده در سایت طبق نظرات و پیشنهادات شما مخاطبان عزیز صورت گرفته است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">