دانلود کتاب، اطلس، پروتکل، هندبوک، مقاله فارسی/ پزشکی، بیولوژی، کشاورزی و...

  • geneprotocols@gmail.com

دانلود کتابهای پزشکی، ژنتیک، بیولوژی | قدرت گرفته از بیان

کتاب ژنتیک استانسفیلد

کتاب ژنتیک استانسفیلد

همه دسته بندی های سایت

عنوان: کتاب ژنتیک استانسفیلد
نام فایل: 10- Genetics_stansfield.pdf
ایجاد کننده:

William Stansfield & Susan Elrod

مترجمین: رضا پیله چیان لنگرودی، دکتر رضا محمدی، دکتر غلامرضا معتمدی

زبان: فارسی
سال انتشار: 1387
شابک (ISBN): 964-8397-50-3
نوع سند: کتاب
فرمت: pdf
حجم فایل:

184 مگابایت

برای دانلود کلیک کنید:

بخش اول

بخش دوم

برای تبدیل دو یا چند فایل فشرده به یک فایل پی دی اف، پس از دانلود، فایل ها را در یک فولدر قرار دهید، روی یکی از فایلهای فشرده (مثلاً پارت اول) راست کلیک کنید و گزینه Extract files... انتخاب نمایید.




تمامی درگاه های پرداخت ژنـ پروتکل توسط شرکت دانش بنیان نکست پی پشتیبانی می شود. نکست پی دارای مجوز رسمی پرداختیاری به شماره 1971/ص/98 ، از شرکت شاپرک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد در حوزه (متمرکزکنندگان پرداخت) از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.

    تمامی نظرات و پیشنهادات شما توسط مدیران و مسئول سایت بررسی و رسیدگی می شوند. بسیاری از اصلاحات انجام شده در سایت طبق نظرات و پیشنهادات شما مخاطبان عزیز صورت گرفته است.
  • سلام ممنون از اینکه مثل بقیه سایت ها دنبال پول نیستین و کمکمون  میکنین و دانلود رایگان

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. خوشحالیم که سایت ما مفید واقع می شود.
    تاحد امکان سعی بر این است که منابع به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه برای دانلود در دسترس قرار گیرند. فقط منابعی که همکاران ژنپروتکل به ما سپرده اند پولی هستند البته با قیمت بسیار کم. هزینه دریافتی هم صرف هزینه های نگهداری و بروز رسانی سایت می شود.
  • سلام. من یک بخش را دانلود کردم. امکان خارج کردن از حالت فشرده وجود ندارد و ارور میدهد. لطفاً فایل را اصلاح کنید. ممنون

    پاسخ:
    سلام برشما
    برای اینکه این کتاب را از حالت فشرده خارج و به پی دی اف تبدیل کنید باید هر دو قسمت فایل را دانلود کنید، در یک پوشه قرار دهید و روی یکی از فایلهای فشرده (مثلاً پارت اول) راست کلیک کنید و گزینه Extract files... انتخاب نمایید. باید دو پارت این فایل موجود باشند تا بتوانید آنها را تبدیل به پی دی اف کنید و نهایتاً یک فایل پی دی اف ایجاد خواهد شد.
    موفق باشید
  • ممنون که منبع رو رایگان آپ کردید 

    پاسخ:
    درود برشما 
    پیروز باشید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">